«Виховне середовище як фактор впливу на формування та розвиток особистості»
11.02.2010р. на базі гімназії № 107 відбувся практико-орієнтований семінар для заступників директорів з виховної роботи «Виховне середовище як фактор впливу на формування та розвиток особистості».
На семінарі розглядалися питання щодо формування виховного середовища в сучасній школі:- Концептуальні підходи до визначення вимог до виховного середовища гімназії.
- Діяльність педагогічного колективу з оновлення змісту та форм організації навчально-виховного процесу в школі. Технологія педагогічної підтримки. Продуктивні технології.
- Організація діяльності педагогів по реалізації програми «Я - особистість».
- КТС – як форма реалізації дієвого підходу в організації життєдіяльності учнівських колективів 5-7 класів.
- Організація життєдіяльності учнівської співдружності 8-11 класів:
• Діяльність Євро клубу.
• Функціонування учнівських об’єднань: клуб «Дебати», клуб «Ерудит», екологічне об’єднання «Аделаїда», прес-центр.
• Додаткова освіта як компонент виховного середовища навчального закладу.
- Оцінка ефективності впливу виховного середовища на суб’єктів педагогічного процесу в школі:
• Вивчення рівня вихованості учнів 5-11 класів.
• Визначення рівня особистісного зростання гімназиста (4, 9,11 класи)
як фактор реалізації Моделі випускника.
• Вивчення рівня професійної компетентності класних керівників.
• Динаміка рівня професійної майстерності педагога як показник ефективності управлінської діяльності адміністрації гімназії з впровадження обраної стратегії реалізації Програми розвитку гімназії.
Коментарі
Дописати коментар