«Виховне середовище як фактор впливу на формування та розвиток особистості»

11.02.2010р. на базі гімназії № 107 відбувся практико-орієнтований семінар для заступників директорів з виховної роботи «Виховне середовище як фактор впливу на формування та розвиток особистості».

На семінарі розглядалися питання щодо формування виховного середовища в сучасній школі:
  • Концептуальні підходи до визначення вимог до виховного середовища гімназії.
  • Діяльність педагогічного колективу з оновлення змісту та форм організації навчально-виховного процесу в школі. Технологія педагогічної підтримки. Продуктивні технології.
  • Організація діяльності педагогів по реалізації програми «Я - особистість».
  • КТС – як форма реалізації дієвого підходу в організації життєдіяльності учнівських колективів 5-7 класів.
  • Організація життєдіяльності учнівської співдружності 8-11 класів:
•    Діяльність Євро клубу.
•    Функціонування учнівських об’єднань: клуб «Дебати», клуб «Ерудит», екологічне об’єднання «Аделаїда», прес-центр.
•    Додаткова освіта як компонент виховного середовища навчального закладу.
  • Оцінка ефективності впливу виховного середовища на суб’єктів педагогічного процесу в школі:
•    Вивчення рівня вихованості учнів 5-11 класів.
•    Визначення рівня особистісного зростання гімназиста (4, 9,11 класи)
як фактор реалізації Моделі випускника.
•    Вивчення рівня професійної компетентності класних керівників.
•    Динаміка рівня професійної майстерності педагога як показник ефективності управлінської діяльності адміністрації гімназії з впровадження обраної стратегії реалізації Програми розвитку гімназії. 

Коментарі