Перейти до основного вмісту

Круглий стіл вихователів груп старшого дошкільного віку та вчителів початкових класів

В рамках реалізації районних заходів на виконання Міської програми із забезпечення наступності й перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти на період з 2010-2013 рр. 31.10.2012 на базі ДНЗ № 166 відбувся круглий стіл вихователів груп старшого дошкільного віку та вчителів початкових класів «Система природничої роботи з дітьми старшого дошкільного та молодшого початкового віку «Буду я природі другом».





Вихователем-методистом Лутай Т.І. було запропоновано слухачам основні принципи реалізації освітньої лінії «Дитина у природничому довкіллі» відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти України, презентацію системи роботи з екологічної освіти дітей ДНЗ № 166, програму, розроблену колективом закладу.

Цікаво та чітко проаналізовані вимоги Державних стандартів початкової загальної освіти у порівнянні з попередніми заступником директора гімн.107. Бабак О.П.

 Різноманітні шляхи реалізації вимог Державних стандартів ПЗО з діяльнісної лінії «Природознавство» у роботі з дітьми продемонструвала Гладишева С. В., вчитель початкових класів гімн.107. На допомогу вчителям перших класів нею розроблені орієнтовні методи і прийоми викладання предмету «Природознавство» у 1 класі відповідно до вимог Держстандартів.

Реалізацію вимог Базового компоненту дошкільної освіти України з освітньої лінії «Дитина в природі», за допомогою використання стежинок та екологічних проектів, представила вихователь ДНЗ № 166 Мітіна С.Б.

Учасники засідання взяли активну участь в обговоренні вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти та нового Базового компоненту дошкільної освіти України, запропонували надіслати матеріали вчителя Гладишевої С.В. до науково-методичного журналу дошкільної та початкової освіти м. Запоріжжя «Раз – ступенька, два – ступенька…».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Визначні дати 2018-2019 навчального року

Вересень 6.09 155 років від дня народження Дмитра Олександровича Граве (1863–1939). Український математик, педагог, організатор науки, академік АН УСРР, почесний член АН СРСР 9 .09 День фізичної культури і спорту.








190 років від дня народження Льва Миколайовича Толстого. Російський письменник, філософ, просвітитель, публіцист, граф, член-кореспондент і почесний академік Петербурзької академії наук, освітній і громадський діяч 27.09 Всесвітній день туризму Всесвітній день моря 28.09 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста, письменника, директора Павлиської середньої школи.
Методичні матеріали до 100-ліття від дня народженння В.О. Сухомлинського


Василь Сухомлинський 100-ліття від дня народження

«Людина, народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». В. Сухомлинський
Цьогоріч в Україні багато видатних подій. Педагогічна спільнота готується до відзначення 100-літнього ювілею від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім'ям, публіциста, письменника Василя Олександровича Сухомлинського.
Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Відомий педагог 23 роки беззмінно працював директором Павлиської середньої школи. В 1948 це була звичайна, пересічна школа. Робота в школі стала найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності. Звичайну сільську школу він перетворив у справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості. Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовл…

Заходи з попередження суїцидальної поведінки

Система роботи з профілактики суїциду має містити 7 компонентів:

1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів: ·створення у школі інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців; ·проведення у школах психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів запрошених фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»; ·під час підготовки до педрад проводиться вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів: лідерів чи відторгнутих; ·проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику; ·організа…