Перейти до основного вмісту

Народознавчі та українознавчі музеї району


16 листопада було проведено огляд музеїв народознавчого та українознавчого профілю. У конкурсі прийняли участь заклади освіти такі як: ЗОШ №23, ЗОШ №97 та ЗОШ №103.
Два музеї мають звання "Зразковий музей".
ЗОШ №23 Етнографічний музей «Світлиця»
ЗОШ №23 Етнографічний музей «Світлиця»

Музеї шкіл - є осередком спілкування дитини з предметами старовини, бо в таких музеях можна відчути на дотик, зважити, та зрозуміти,як люди користувалися цими предметами в минулому, як їх виробляли, скільки зусиль до цього прикладали. Ці відчуття не дасть жоден класичний музей України, але це вкрай необхідно дітям, щоб розуміти та цінувати нашу історію та Батьківщину.

ЗОШ №97 Кімната-музей «Світлиця»
Кожен музей є цінним для виховання майбутнього покоління, бо без пам"яті про минуле не може бути майбутнього.

ЗОШ №97 Кімната-музей «Світлиця»
ЗОШ №97 Кімната-музей «Світлиця»
Усі музеї шкіл існують за свій рахунок та не мають опікунської ради. Але не зважаючи на це мають у фондах речі, вік яких досягає декількох століть. Звісно такі речі важко зберігати і вони дуже швидко можуть загубити свою якість, тому було запропоновано зробити для таких речей спеціальні закриті вітрини з органічного скла.


ЗОШ №103 історико – краєзнавчий музей «Пам'ять серця»

ЗОШ №103 історико – краєзнавчий музей «Пам'ять серця»


Маємо надію, що у міському конкурсі народознавчих та українознавчих музеїв, будуть відмічені належним чином наші осередки зв'язку минулого з сьогоденням.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Визначні дати 2018-2019 навчального року

Вересень 6.09 155 років від дня народження Дмитра Олександровича Граве (1863–1939). Український математик, педагог, організатор науки, академік АН УСРР, почесний член АН СРСР 9 .09 День фізичної культури і спорту.








190 років від дня народження Льва Миколайовича Толстого. Російський письменник, філософ, просвітитель, публіцист, граф, член-кореспондент і почесний академік Петербурзької академії наук, освітній і громадський діяч 27.09 Всесвітній день туризму Всесвітній день моря 28.09 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста, письменника, директора Павлиської середньої школи.
Методичні матеріали до 100-ліття від дня народженння В.О. Сухомлинського


Василь Сухомлинський 100-ліття від дня народження

«Людина, народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». В. Сухомлинський
Цьогоріч в Україні багато видатних подій. Педагогічна спільнота готується до відзначення 100-літнього ювілею від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім'ям, публіциста, письменника Василя Олександровича Сухомлинського.
Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Відомий педагог 23 роки беззмінно працював директором Павлиської середньої школи. В 1948 це була звичайна, пересічна школа. Робота в школі стала найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності. Звичайну сільську школу він перетворив у справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості. Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовл…

Заходи з попередження суїцидальної поведінки

Система роботи з профілактики суїциду має містити 7 компонентів:

1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів: ·створення у школі інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців; ·проведення у школах психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів запрошених фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»; ·під час підготовки до педрад проводиться вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів: лідерів чи відторгнутих; ·проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику; ·організа…