Перейти до основного вмісту

Підсумки першого етапу проекту «Історія без меж», конкурс відеороликів «Менонітський спадок»

Підсумки першого етапу 
історико-філологічного проекту «Історія без меж»
конкурсу відеороликів «Менонітський спадок»


У історико-філологічному проекті «Історія без меж» Територіального відділу освіти Комунарського району, був проведений І етап проекту, в рамках якого відбувся конкурс відеороликів «Менонітський спадок».
У конкурсі відеороликів посіли І місце роботи учнів: 

  • Гімназії №8: Золотарьов Марк, Кушнар Валерія, Кравчук Анастасия, Кучер Андрій, Жук Кристина, 
  • Гімназії 107: Марков Владислав Олегович, Стаценко Катерина Ігорівна
ІІ місце посіли роботи учнів:
  • ЗОШ №23: Циганенко Данило Романович, Гребеньова Єлизавета Олексіївна, Глухова Тетяна Олександрівна, Зубенко Крістіна Станіславівна, Кабанова Поліна Юріївна, Переварюха Єлизавета Юріївна
  • ЗНВК №90: Голішенко Аліна Євгеніївна, Манойло Аліна Романівна, Пасько Вікторія Ігорівна, Аліпова Меланія Валеріївна, Анненков Денис Олексійович
ІІІ місце посіла робота:
  • ЗСШ №7: Авдєєва Єлизавета Романівна
Усі відео конкурсу можна побачити за посиланням:
Гімназія №8
«Знайомтесь-меноніти»
Гімназія 107
«Спадок менонітів»
ЗОШ №23
"Історія заселення Запоріжжя німцями – менонітами"

ЗНВК №90
"Меноніти: забута цивілізація Запоріжжя"
ЗСШ №7
«Шляхами зниклої цивілізації»

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Визначні дати 2018-2019 навчального року

Вересень 6.09 155 років від дня народження Дмитра Олександровича Граве (1863–1939). Український математик, педагог, організатор науки, академік АН УСРР, почесний член АН СРСР 9 .09 День фізичної культури і спорту.








190 років від дня народження Льва Миколайовича Толстого. Російський письменник, філософ, просвітитель, публіцист, граф, член-кореспондент і почесний академік Петербурзької академії наук, освітній і громадський діяч 27.09 Всесвітній день туризму Всесвітній день моря 28.09 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста, письменника, директора Павлиської середньої школи.
Методичні матеріали до 100-ліття від дня народженння В.О. Сухомлинського


Василь Сухомлинський 100-ліття від дня народження

«Людина, народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». В. Сухомлинський
Цьогоріч в Україні багато видатних подій. Педагогічна спільнота готується до відзначення 100-літнього ювілею від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім'ям, публіциста, письменника Василя Олександровича Сухомлинського.
Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Відомий педагог 23 роки беззмінно працював директором Павлиської середньої школи. В 1948 це була звичайна, пересічна школа. Робота в школі стала найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності. Звичайну сільську школу він перетворив у справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості. Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовл…

Заходи з попередження суїцидальної поведінки

Система роботи з профілактики суїциду має містити 7 компонентів:

1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів: ·створення у школі інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців; ·проведення у школах психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів запрошених фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»; ·під час підготовки до педрад проводиться вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів: лідерів чи відторгнутих; ·проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику; ·організа…