Перейти до основного вмісту

Круглий стіл "Історія менонітів та їх вплив на сьогодення міста Запоріжжя"

 Круглий стіл за темою: 

«Історія менонітів та їх вплив на сьогодення міста Запоріжжя»

у рамках районного історико-філологічного проекту «Історія без меж»


30 листопада 2017 року на базі ЗНВК №90 був проведений круглий стіл за темою: «Історія менонітів та їх вплив на сьогодення міста Запоріжжя» з метою обговорення складних теоретичних історичних проблем. Меноніти у Запоріжжі – це тема, яка має неоднозначне тлумачення, і тому виникає необхідність її аналізу і обґрунтування в різноманітних аспектах: політичних, історичних, економічних, тощо.

Доповідали на круглому столі:
  • Мальцева Є.В. учениця 11-А класу, ЗОШ № 23 «Завод сільськогосподарського машинобудування «Лепп і Вальман»
  •  Трубічина А. учениця 11 класу, ЗНВК №70 з доповіддю: «Історія менонітів та їх вплив на сьогодення міста Запоріжжя»
  • Свідлова К.Я. учениця 9-А класу, ЗОШ №80 з доповіддю: “Досвід менонітської громади, як приклад успішної самоорганізації”
  •  Прокіпець В.О. 11-А клас, ЗНВК №90 з доповіддю: “Doopsgezinde (свідомо хрещені) Олександрівська: головні напрямки діяльності меннонітів”
  • Бойко О. учениця 9-Б класу, ЗОШ №97 з доповіддю: “Еміграція німців-менонітів: шлях з українського степу на Схід Росії та у Північну Америку”
  • Попова В.О. 8-А клас, ЗОШ№103 з доповіддю: «Прекрасний луг» в Олександрівську.”
  • Марков В. О. 11-А клас, Запорізька гімназія №107 з доповіддю: “Особливості системи освіти менонітських колоній XVIII – XIX ст.”
також приймали активну участь в обговоренні питань:
  • Матейко Є.І., учениця 11-Б класу, ЗСШ №7
  • Смішко М.В., учениця гімназії № 8
  • Сімянін К.О., учень 10 класу, ЗОШ №14
  • Костенко О.М., учень 9 – А класу, ЗОШ №83
  • Білоконь О.О., учениця 11-А класу, ЗОШ №84
  • Сидоренко А.М., учениця 9-А класу, ЗОШ №88

На круглому столі «Історія менонітів та їх вплив на сьогодення міста Запоріжжя» обговорили такі питання:
1. Чи був ефективним вплив німців менонітів на розвиток господарства Запорізького краю? Які господарства розвивались і продовжують розвиватись до сьогодення?
2. Один український письменник писав про менонітів таке: "І на Січі мудрий німець Картопельку садить, А ви її купуєте…" Хто цей діяч та що він хотів сказати цими словами.
3.Менонітам важко було будувати стосунки з владою через пацифізм, а Росія відома своїм агресивним імперським характером. Як будувалися відносини менонітів і уряду Росії.
4. Яка доля спіткала менонітів в період І Світової війни, новітньої революції та ІІ Світової війни.
5. Яка доля «українських менонітів» в сучасному світі. (Перегляд фільму)
6. Який внесок зробили меноніти у розвиток промисловості Олександрівська другої половини XIX – початку XX ст.?
7. Вплив європейської культури менонітів на освіту в м. Олександрівську.
8. Чому освіта в менонітських колоніях була обов’язковою і для хлопчиків, і для дівчаток, на відміну від місцевого населення?

Усі учні займались цією темою протягом цього учбового року та показали дуже високі знання у цій темі, вміння оригінально мислити та сміливо висловлювати свої думки.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Визначні дати 2018-2019 навчального року

Вересень 6.09 155 років від дня народження Дмитра Олександровича Граве (1863–1939). Український математик, педагог, організатор науки, академік АН УСРР, почесний член АН СРСР 9 .09 День фізичної культури і спорту.








190 років від дня народження Льва Миколайовича Толстого. Російський письменник, філософ, просвітитель, публіцист, граф, член-кореспондент і почесний академік Петербурзької академії наук, освітній і громадський діяч 27.09 Всесвітній день туризму Всесвітній день моря 28.09 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста, письменника, директора Павлиської середньої школи.
Методичні матеріали до 100-ліття від дня народженння В.О. Сухомлинського


Василь Сухомлинський 100-ліття від дня народження

«Людина, народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». В. Сухомлинський
Цьогоріч в Україні багато видатних подій. Педагогічна спільнота готується до відзначення 100-літнього ювілею від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім'ям, публіциста, письменника Василя Олександровича Сухомлинського.
Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Відомий педагог 23 роки беззмінно працював директором Павлиської середньої школи. В 1948 це була звичайна, пересічна школа. Робота в школі стала найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності. Звичайну сільську школу він перетворив у справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості. Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовл…

Заходи з попередження суїцидальної поведінки

Система роботи з профілактики суїциду має містити 7 компонентів:

1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів: ·створення у школі інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців; ·проведення у школах психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів запрошених фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»; ·під час підготовки до педрад проводиться вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів: лідерів чи відторгнутих; ·проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику; ·організа…