Перейти до основного вмісту

Районний турнір з настільної гри «100 років боротьби. Українська революція 1917-1921»

14.03.2018 та 19.03.2018 у ЗГ №8 
відбувся турнір з настільної гри «100 років боротьби. Українська революція 1917-1921» 
за підтримки Обласного центру патріотичного виховання молоді з метою вшанування традицій боротьби за незалежність і соборність України та військові звитяги захисників рідної землі, творців національної державності, визнання історичного значення подій, пов’язаних із визвольною боротьбою початку ХХ століття та утвердження української державності у формі Української Народної Республіки, Української Держави і Західноукраїнської Народної Республіки, їх значення для відновлення Україною незалежності у 1991 році, утвердження історичної єдності земель, консолідації суспільства та у зв’язку  зі 100-річчям подій Української революції 1917-1921 років та до 100-річчя затвердження Тризуба державним гербом Української Народної Республіки і до 100-річчя затвердження державного прапору Української Народної Республіки.





14 березня прийняли участь:
гімназія №107, гімназія №6, "Школа Джур", ЗОШ №84, ЗОШ №14, ЗОШ №80, ЗНВК №90, ЗОШ №17, ЗОШ №88.
З яких І місце посіли: ЗОШ №84, гімназія №107, ЗОШ №88





19 березня прийняли участь:
ЗОШ №103, ЗОШ №38, ЗОШ №83, ЗСШ №7, ЗОШ №23, гімназія №8, НВОК №110, НВК №70, ЗОШ №97.
З яких І місце посіли: ЗОШ №103, гімназія №8, ЗНВОК №110



Дякуємо Обласному центру патріотичного виховання молоді за проведення турніру.
Дякуємо педагогам за гарну підготовку учнів та командам за гідну участь у турнірі!!!

У нашому районі вчаться справжні патріоти!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Визначні дати 2018-2019 навчального року

Вересень 6.09 155 років від дня народження Дмитра Олександровича Граве (1863–1939). Український математик, педагог, організатор науки, академік АН УСРР, почесний член АН СРСР 9 .09 День фізичної культури і спорту.








190 років від дня народження Льва Миколайовича Толстого. Російський письменник, філософ, просвітитель, публіцист, граф, член-кореспондент і почесний академік Петербурзької академії наук, освітній і громадський діяч 27.09 Всесвітній день туризму Всесвітній день моря 28.09 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста, письменника, директора Павлиської середньої школи.
Методичні матеріали до 100-ліття від дня народженння В.О. Сухомлинського


Василь Сухомлинський 100-ліття від дня народження

«Людина, народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». В. Сухомлинський
Цьогоріч в Україні багато видатних подій. Педагогічна спільнота готується до відзначення 100-літнього ювілею від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім'ям, публіциста, письменника Василя Олександровича Сухомлинського.
Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Відомий педагог 23 роки беззмінно працював директором Павлиської середньої школи. В 1948 це була звичайна, пересічна школа. Робота в школі стала найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності. Звичайну сільську школу він перетворив у справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості. Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовл…

Заходи з попередження суїцидальної поведінки

Система роботи з профілактики суїциду має містити 7 компонентів:

1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів: ·створення у школі інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців; ·проведення у школах психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів запрошених фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»; ·під час підготовки до педрад проводиться вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів: лідерів чи відторгнутих; ·проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику; ·організа…