Перейти до основного вмісту

Брейн-ринг "Енігма менонітів"

5 березня у ЗНВК №90 у рамках районного історичного проекту «Історія без меж. Німці-меноніти у Шенвізе» відбувся брейн – ринг «Енігма менонітів».
Метою брейн – рингу «Енігма менонітів» є відзначення року німецької мови в Україні, вивчення історії свого краю, популяризація історичних знань, формування високої історичної культури учнів, підвищення їх ерудиції та розвиток логічного мислення.
Учні 11 шкіл прийняли участь у грі та гарно відповідали на питання. Питання до брейн-рингу підготувала Почтарь А.Г. - керівник РМЦ з суспільно-гуманітарних дисциплін, вони були основані на доповідях конференції «Неперервні кроки історії німців - менонітів» які увійшли до загальної збірки


Питання стосувалися різних аспектів життя менонітів у Шенвізе:

  • Умови , на яких переселялися меноніти на південь Російської імперії? (вічна свобода від рекрутської повинності, звільнені  від податків впродовж 10 років, 65 десятин землі кожному сімейству, по 500 рублів на проїзд і придбання, матеріалів для будівництва та на закупівлю інвентарю).
  • Як називалася на початку вулиця, яку перейменували у Вокзальну? (вулиця Шенвізе).
  • Кількість  вітряних млинів на  1862 рік у Шенвізе? (12 вітряних млинів).
  • Якою була система освіти у менонітів? (Освітні послуги реалізовувалися в колоніях через дволанкову систему шкіл, до якої входили початкові школи – Dorfschule (сільська школа), та центральні школи (Zentralschule), які створювались на заміну окружним школам (Kreisschule).)
  • Що було найвищою  будівлею в Олександрівську на 1895 рік…… і найбільше борошномельне підприємство на Півдні тодішньої Російської імперії. (млин Нібура)
У грі приймали участь 11 команд навчальних закладів Комунарського району. У фінал вийшли 3 команди: ЗГ №8, ЗОШ №17 та ЗОШ №23, які стали переможцями. 

Перше місце отримала команда ЗОШ №17. 
Вітаємо команду з перемогою та дякуємо за підготовку керівників!!!




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Визначні дати 2018-2019 навчального року

Вересень 6.09 155 років від дня народження Дмитра Олександровича Граве (1863–1939). Український математик, педагог, організатор науки, академік АН УСРР, почесний член АН СРСР 9 .09 День фізичної культури і спорту.








190 років від дня народження Льва Миколайовича Толстого. Російський письменник, філософ, просвітитель, публіцист, граф, член-кореспондент і почесний академік Петербурзької академії наук, освітній і громадський діяч 27.09 Всесвітній день туризму Всесвітній день моря 28.09 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста, письменника, директора Павлиської середньої школи.
Методичні матеріали до 100-ліття від дня народженння В.О. Сухомлинського


Василь Сухомлинський 100-ліття від дня народження

«Людина, народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». В. Сухомлинський
Цьогоріч в Україні багато видатних подій. Педагогічна спільнота готується до відзначення 100-літнього ювілею від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім'ям, публіциста, письменника Василя Олександровича Сухомлинського.
Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Відомий педагог 23 роки беззмінно працював директором Павлиської середньої школи. В 1948 це була звичайна, пересічна школа. Робота в школі стала найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності. Звичайну сільську школу він перетворив у справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості. Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовл…

Заходи з попередження суїцидальної поведінки

Система роботи з профілактики суїциду має містити 7 компонентів:

1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів: ·створення у школі інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців; ·проведення у школах психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів запрошених фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»; ·під час підготовки до педрад проводиться вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів: лідерів чи відторгнутих; ·проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику; ·організа…