Перейти до основного вмісту

Корюківська трагедія

Усі знають про масштабні трагедії які відбулись під час ІІ світової війни, як:

  • Французький Орадур (червень, 1944 р.) - 642 загиблих,
  • чеський Лідіце (червень, 1943 р.) - 320, 
  • білоруську Хатинь (березень 1943 р.) - 149 (за сучасними німецькими даними - 152).
Але невідомою залишилась Українська трагедія - у Корюківці на Чернігівщині де загинуло 6700 людей та спалено 1290 будинків.
Після того, як червоні партизани напали на гарнізон угорських військових і вбили 78 солдатів. Каральні загони СС, підрозділи угорської 105-ї легкої дивізії та польова жандармерія зігнали жителів села в центр і розстріляли. 

Упродовж всієї каральної акції партизанське з’єднання Федорова залишалося в лісах за 15 км від Корюківки.У ньому нараховувалося до 3 тисяч бійців. Це в десять разів більше, ніж чисельність каральних загонів, які впродовж двох днів катували жителів українського села. Але наказу від командування врятувати цивільне населення міста рядові партизани, які рвалися у бій, так і не отримали. 

Масштаби Корюківської трагедії виявилися найбільшими не тільки серед населених пунктів України, але і в інших країнах. За кількістю жертв вона в десятки разів перебільшує злочини нацистів в білоруській Хатині, чеському Лідіце і французькому Орадурі. Знищення Корюківки стало наймасштабнішою в Європі каральною операцією гітлерівців у часи Другої Світової.


Джерела:

відео:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Визначні дати 2018-2019 навчального року

Вересень 6.09 155 років від дня народження Дмитра Олександровича Граве (1863–1939). Український математик, педагог, організатор науки, академік АН УСРР, почесний член АН СРСР 9 .09 День фізичної культури і спорту.








190 років від дня народження Льва Миколайовича Толстого. Російський письменник, філософ, просвітитель, публіцист, граф, член-кореспондент і почесний академік Петербурзької академії наук, освітній і громадський діяч 27.09 Всесвітній день туризму Всесвітній день моря 28.09 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста, письменника, директора Павлиської середньої школи.
Методичні матеріали до 100-ліття від дня народженння В.О. Сухомлинського


Василь Сухомлинський 100-ліття від дня народження

«Людина, народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». В. Сухомлинський
Цьогоріч в Україні багато видатних подій. Педагогічна спільнота готується до відзначення 100-літнього ювілею від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім'ям, публіциста, письменника Василя Олександровича Сухомлинського.
Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Відомий педагог 23 роки беззмінно працював директором Павлиської середньої школи. В 1948 це була звичайна, пересічна школа. Робота в школі стала найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності. Звичайну сільську школу він перетворив у справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості. Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовл…

Заходи з попередження суїцидальної поведінки

Система роботи з профілактики суїциду має містити 7 компонентів:

1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів: ·створення у школі інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців; ·проведення у школах психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів запрошених фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»; ·під час підготовки до педрад проводиться вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів: лідерів чи відторгнутих; ·проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику; ·організа…