Перейти до основного вмісту

«Знай і люби свій край» та «Писанковий рай»


15 та 16 березня 2018 року  на базі ЗОШ № 103 та ЗОШ № 80 відбувся районний етап конкурсу-виставки з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» та «Писанковий рай» з метою підтримки талановитих дітей та молоді, сприяння реалізації творчих задумів учнівської молоді, залучення учнівської молоді до відкриття і розуміння прекрасного в навколишньому середовищі і в своєму житті, пробудження в неї поваги до національної культурної спадщини, підтримки та розвитку декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва, сприяння реалізації творчих задумів учнівської молоді.
До участі у конкурсі долучились учні віком від 6-ти до 16 років. 
Всього журі розглянуло та оцінило близько 200 виставкових експонатів у таких номінаціях: художнє різьблення по дереву, писанкарство, в’язання спицями та гачком, витинання, бісероплетіння, паперова пластика та оригамі, вироби з соломки, декоративний розпис, народний живопис, художня вишивка, народна лялька, ізонитка, лозоплетіння, вироби з природних матеріалів, м’яка іграшка, вироби з тіста, вироби зі шкіри, графіка, живопис та інші техніки.
 


Роботи учнів закладів освіти Комунарського району, які були представлені на конкурсі-виставці, різноманітні, естетично оформлені, кожна з них несе в собі частинку душі автора.

Кращі роботи вихованців будуть представлені на обласному етапі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Визначні дати 2018-2019 навчального року

Вересень 6.09 155 років від дня народження Дмитра Олександровича Граве (1863–1939). Український математик, педагог, організатор науки, академік АН УСРР, почесний член АН СРСР 9 .09 День фізичної культури і спорту.








190 років від дня народження Льва Миколайовича Толстого. Російський письменник, філософ, просвітитель, публіцист, граф, член-кореспондент і почесний академік Петербурзької академії наук, освітній і громадський діяч 27.09 Всесвітній день туризму Всесвітній день моря 28.09 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста, письменника, директора Павлиської середньої школи.
Методичні матеріали до 100-ліття від дня народженння В.О. Сухомлинського


Василь Сухомлинський 100-ліття від дня народження

«Людина, народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». В. Сухомлинський
Цьогоріч в Україні багато видатних подій. Педагогічна спільнота готується до відзначення 100-літнього ювілею від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім'ям, публіциста, письменника Василя Олександровича Сухомлинського.
Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Відомий педагог 23 роки беззмінно працював директором Павлиської середньої школи. В 1948 це була звичайна, пересічна школа. Робота в школі стала найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності. Звичайну сільську школу він перетворив у справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості. Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовл…

Заходи з попередження суїцидальної поведінки

Система роботи з профілактики суїциду має містити 7 компонентів:

1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів: ·створення у школі інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців; ·проведення у школах психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів запрошених фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»; ·під час підготовки до педрад проводиться вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів: лідерів чи відторгнутих; ·проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику; ·організа…