Організація літнього табору
Табір — це не
продовження шкільного освітнього процесу. Це зовсім інший пласт життя дитини.
Це — її відпочинок, сповнений яскравих вражень і гарного настрою. Тому з перших
хвилин табірного життя необхідно показати, що школяра тут оточує інше предметне
середовище, відмінне від того, в якому він перебував протягом навчального року.
Табір із денним перебуванням дітей — одна з масових форм канікулярного відпочинку в умовах школи у період літніх канікул. У такому таборі діти снідають, із користю проводять час удень, обідають (для наймолодших може організовуватися післяобідній сон).
Не можна стверджувати, що ця форма відпочинку дітей з'явилася в останнє десятиріччя. У тому чи іншому вигляді подібні табори існують уже понад півстоліття.
Сьогодні пришкільні табори на базі освітніх установ відіграють значну роль у структурі літнього оздоровчого відпочинку в районі.
По-перше, педагоги такого табору мають можливість активно використовувати в канікулярний час виховні та освітні проекти, що дозволяє наповнити дозвілля дітей і підлітків різноманітними формами культурно-масової роботи.
По-друге, наявність у населеному пункті медичних установ (дільничних амбулаторій, фельдшерсько-акушерських пунктів) сприяє швидкому вирішенню проблем, пов'язаних зі здоров'ям дітей, а також значній профілактичній роботі з учнями.
По-третє, пришкільний табір відіграє істотну роль у соціальному захисті дітей пільгових категорій.
Відповідно до Закону України «Про організацію літнього відпочинку дітей» (від 04.09.2008), план роботи табору має включати заходи за такими напрямами:
Табір із денним перебуванням дітей — одна з масових форм канікулярного відпочинку в умовах школи у період літніх канікул. У такому таборі діти снідають, із користю проводять час удень, обідають (для наймолодших може організовуватися післяобідній сон).
Не можна стверджувати, що ця форма відпочинку дітей з'явилася в останнє десятиріччя. У тому чи іншому вигляді подібні табори існують уже понад півстоліття.

Сьогодні пришкільні табори на базі освітніх установ відіграють значну роль у структурі літнього оздоровчого відпочинку в районі.
По-перше, педагоги такого табору мають можливість активно використовувати в канікулярний час виховні та освітні проекти, що дозволяє наповнити дозвілля дітей і підлітків різноманітними формами культурно-масової роботи.
По-друге, наявність у населеному пункті медичних установ (дільничних амбулаторій, фельдшерсько-акушерських пунктів) сприяє швидкому вирішенню проблем, пов'язаних зі здоров'ям дітей, а також значній профілактичній роботі з учнями.
По-третє, пришкільний табір відіграє істотну роль у соціальному захисті дітей пільгових категорій.
Відповідно до Закону України «Про організацію літнього відпочинку дітей» (від 04.09.2008), план роботи табору має включати заходи за такими напрямами:
•
виховання
здорового способу життя;
•
естетичне
виховання;
•
громадсько-патріотичне
і національне виховання;
•
виховно-профілактична
робота;
•
спортивні заходи.
План роботи оздоровчого табору передбачає взаємодію з медичною установою (проведення оздоровчих заходів: кисневі коктейлі, лікувальна гімнастика, масаж тощо).
План роботи оздоровчого табору передбачає взаємодію з медичною установою (проведення оздоровчих заходів: кисневі коктейлі, лікувальна гімнастика, масаж тощо).
Основними пріоритетами в діяльності психологів і соціальних педагогів в оздоровчому таборі є створення психологічно комфортного середовища під час оздоровчої кампанії, психологічна підтримка навчально-виховного процесу в умовах табору.
Методичні рекомендації для організації літніх таборів
Коментарі
Дописати коментар