Перейти до основного вмісту

Організація табору


Табір — це не продовження шкільного освітнього процесу. Це зовсім інший пласт життя дитини. Це — її відпочинок, сповнений яскравих вражень і гарного настрою. Тому з перших хвилин табірного життя необхідно показати, що школяра тут оточує інше предметне середовище, відмінне від того, в якому він перебував протягом навчального року.
Табір із денним перебуванням дітей — одна з масових форм канікулярного відпочинку в умовах школи у період літніх канікул. У такому таборі діти снідають, із користю проводять час удень, обідають (для наймолодших може організовуватися післяобідній сон).

Не можна стверджувати, що ця форма відпочинку дітей з'явилася в останнє десятиріччя. У тому чи іншому вигляді подібні табори існують уже понад півстоліття.
Сьогодні пришкільні табори на базі освітніх установ відіграють значну роль у структурі літнього оздоровчого відпочинку в районі.
По-перше, педагоги такого табору мають можливість активно використовувати в канікулярний час виховні та освітні проекти, що дозволяє наповнити дозвілля дітей і підлітків різноманітними формами культурно-масової роботи.
По-друге, наявність у населеному пункті медичних установ (дільничних амбулаторій, фельдшерсько-акушерських пунктів) сприяє швидкому вирішенню проблем, пов'язаних зі здоров'ям дітей, а також значній профілактичній роботі з учнями.
По-третє, пришкільний табір відіграє істотну роль у соціальному захисті дітей пільгових категорій.
Відповідно до Закону України «Про організацію літнього відпочинку дітей» (від 04.09.2008), план роботи табору має включати заходи за такими напрямами:
  виховання здорового способу життя;
  естетичне виховання;
  громадсько-патріотичне і національне виховання;
  виховно-профілактична робота;
  спортивні заходи.
План роботи оздоровчого табору передбачає взаємодію з медичною установою (проведення оздоровчих заходів: кисневі коктейлі, лікувальна гімнастика, масаж тощо).
Основними пріоритетами в діяльності психологів і соціальних педагогів в оздоровчому таборі є створення психологічно комфортного середовища під час оздоровчої кампанії, психологічна підтримка навчаль­но-виховного процесу в умовах табору.
Інша інформація за посиланням:
Методичні рекомендації для організації літніх таборів

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Визначні дати 2018-2019 навчального року

Вересень 6.09 155 років від дня народження Дмитра Олександровича Граве (1863–1939). Український математик, педагог, організатор науки, академік АН УСРР, почесний член АН СРСР 9 .09 День фізичної культури і спорту.








190 років від дня народження Льва Миколайовича Толстого. Російський письменник, філософ, просвітитель, публіцист, граф, член-кореспондент і почесний академік Петербурзької академії наук, освітній і громадський діяч 27.09 Всесвітній день туризму Всесвітній день моря 28.09 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста, письменника, директора Павлиської середньої школи.
Методичні матеріали до 100-ліття від дня народженння В.О. Сухомлинського


Василь Сухомлинський 100-ліття від дня народження

«Людина, народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». В. Сухомлинський
Цьогоріч в Україні багато видатних подій. Педагогічна спільнота готується до відзначення 100-літнього ювілею від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім'ям, публіциста, письменника Василя Олександровича Сухомлинського.
Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Відомий педагог 23 роки беззмінно працював директором Павлиської середньої школи. В 1948 це була звичайна, пересічна школа. Робота в школі стала найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності. Звичайну сільську школу він перетворив у справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості. Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовл…

Заходи з попередження суїцидальної поведінки

Система роботи з профілактики суїциду має містити 7 компонентів:

1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів: ·створення у школі інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців; ·проведення у школах психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів запрошених фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»; ·під час підготовки до педрад проводиться вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів: лідерів чи відторгнутих; ·проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику; ·організа…